Kalendarze – popularny gadżet reklamowy

Każdy z nas wie jak ważna w kwestii sukcesu firmy jest kampania reklamowa. Przedsiębiorstwa prześcigają się w wymyślaniu coraz to nowszych strategii mających na celu przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta. Jednym z niezmiennych elementów kampanii są coraz częściej firmowe kalendarze. Możliwości ich wykonania jest naprawdę wiele, więc żadne przedsiębiorstwo nie będzie miało problemów z zaprojektowaniem czegoś oryginalnego.

Kalendarze – dobry pomysł na gadżet reklamowy

Zlecenie wykonania takich gadżetów można zamówić w większości drukarń. Na rynku możemy również znaleźć firmy z tej branży, które zajmują się tylko produkcją kalendarzy. To właśnie one zazwyczaj oferują bogaty wybór wzorów, materiałów, wielkości oraz pomoc grafika, który skonsultuje się z nami i ustali szczegóły. Decydując się na zamówienie dokładnie przejrzyjmy oferty oraz porównajmy ceny usług danych firm. Warto się zastanowić, jaki rodzaj kalendarzy będzie najlepszą formą reklamy? Dużą popularnością cieszą się kalendarzyki listkowe. Są one często wybierane ze względu na swoją uniwersalność oraz przystępną cenę. Mała „wizytówka” z poręcznym kalendarzem, nie tylko przyda się do zaznaczania ważnych wydarzeń w ciągu roku, jednocześnie znajdować się na niej będzie numer i adres do firmy. Każdy z nas, nawet nieświadomie posiada tego typu kalendarzyk w swoim portfelu. Cieszą się one zainteresowaniem, bo z łatwością można je schować do kieszeni czy portfela, nie zajmują dużo miejsca, a w razie potrzeby zawsze możemy rzucić na nie okiem.

Kalendarz biurkowy, kształtem przypominający piramidkę, możemy znaleźć w każdym biurze, przy każdym stanowisku pracy. Większe od kalendarzy listkowych ale wciąż bardzo funkcjonalny. Z racji budowy, można zamieścić na nich reklamę z obu stron i każda z nich będzie widoczna i rzucająca się w oczy. Możemy dowolnie modyfikować wielkość owych kalendarzy, a także dostosowywać rozmiar kartek z datami oraz wielkość napisów reklamujących. Możemy zdecydować się również na kalendarz spiralowy, który zazwyczaj dostępny jest wersji siedmio- lub trzynastoplanszowej. Dużą zaletą takich kalendarzy jest możliwość umieszczenia na stronie z każdym miesiącem innego projektu graficznego.  Duża płaszczyzna pozwala na zamieszczenie dobrej reklamy i wielu informacji na temat firmy. Tego typu kalendarze wiszą przeważnie w reprezentacyjnych miejscach, więc warto wykazać się inwencją i zaprojektować coś oryginalnego i łatwego do zapamiętania. Inną formą kalendarza może być jego plakatowa wersja, na której umieścimy reklamę, która będzie widoczna i niezmienna przez cały rok. Duża powierzchnia wydruku sprawia, że projektant nie musi ograniczać swoich pomysłów. Zazwyczaj są one dostępne w rozmiarze B2, A1 i A2. Warto mieć na uwadze, że olbrzymie plakaty zajmują dużo miejsca i są problematyczne w kontekście jego przeniesienia czy transportu.

Gdzie zamówić taki kalendarz?

Kalendarz w formie książkowej jest niezwykle eleganckim gadżetem, którego z pewnością nie powstydzi się żadna firma. Tego typu kalendarzy używamy codziennie, więc potencjalny klient będzie miał stały kontakt wzrokowy z informacjami dotyczącymi naszego przedsiębiorstwa. Przedsiębiorstwa zajmujące się ich produkcją oferują równe rodzaje materiałów do wykonania okładki. Prawdziwa skóra czy materiał skórzano podobny, a może jednak  materiał? Wielkość również jest do ustalenia, od najmniejszych kieszonkowych po imponujące rozmiary. Firmy mogą całkowicie spersonalizować zamawiany kalendarz, tak aby jak najlepiej reprezentował daną firmę. Można zamówić kalendarz w układzie dziennym lub tygodniowym. Taki elegancki prezent wręczony np. partnerowi biznesowemu z pewnością, będzie robił dobre wrażenie i zostanie na długo zapamiętany.

Takie kalendarze zamówić można między innymi w Platformie Druku <<<